Alle informatie die u nodig hebt over uw dentale apparatuur en uw technicus direct op zak!
Wat is Service First?
Service First is een innovatieve applicatie die geen installatie vereist. We maken een persoonlijke QR-code aan voor alle relevante apparatuur in uw praktijk. Via een eenvoudige scan met uw mobiele telefoon krijgt u toegang tot uw speciale pagina's. Hier vindt u een gedetailleerd overzicht van de dentale apparatuur, zoals:
- Uitgebreide informatie over uw apparatuur, waaronder brochures van de fabrikant, video's en gebruikershandleidingen, allemaal handig georganiseerd op de persoonlijke pagina.
- Stapsgewijze instructies voor eenvoudige onderhoudstaken die u zelfstandig uit kunt voeren met behulp van o.a. PDF- en videohandleidingen van ons deskundige team.
- Een intelligente zoekhulp die gebruikt kan worden om zelfdiagnose te doen, bijvoorbeeld bij storingscodes.
- Contact kunt opnemen met de technische dienst via chat voor snelle en betrouwbare ondersteuning. Daarnaast kunt u 24/7 storingsmeldingen doen, u bent niet afhankelijk van de telefonische bereikbaarheid van onze helpdesk.
Wat zijn uw voordelen?
Om de technische oplossing altijd binnen handbereik te hebben.
Service First stelt u in staat om kleine, eenvoudige taken zelf uit te voeren, terwijl ons toegewijde team altijd klaar staat om te helpen wanneer dat nodig is. Onze technici zijn goed bekend met uw apparatuur, zodat ze efficiënte, effectieve ondersteuning kunnen bieden wanneer dat nodig is.
Service First is:
Efficiënt
Meld problemen altijd en overal, ongeacht openingstijden.
Flexibel
Krijg toegang tot zelfhulpbronnen en chat met onze deskundige experts wanneer het u uitkomt.
Overzichtelijk
Volg eenvoudig huidige tickets en bekijk uw geschiedenis van voltooide verzoeken.
Veilig
Wees gerust omdat uw gegevens versleuteld en veilig worden opgeslagen in onze robuuste cloud infrastructuur.
Hoe kunt u profiteren van Service First?
Gemakkelijk aan de slag.
Service First is een oplossing die gratis is voor al onze klanten, u betaalt alleen als u nog meer gemak en krachtigere functies wilt.
Onze servicetechnici geven klanten al overal toegang tot Service First: bij elk bezoek installeren zij de QR-codes, koppelen deze met de apparatuur en trainen uw team in het platform.
Als u snel toegang wilt krijgen tot Service First, vul dan onderstaand formulier in of neem telefonisch contact met ons op. Ons team zal samen met u de apparatuur die in aanmerking komt evalueren en een persoonlijk aanbod samenstellen dat aansluit bij de behoeften van uw praktijk.
Met Service First kunt u zich volledig richten op het leveren van uitzonderlijke patiëntenzorg, zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over uw apparatuur. Wij zorgen voor de technische aspecten, zodat u zich kunt richten op wat u het beste kunt.